اﻋﺘﺒﺎرﺑﺨﺸـــــــــــــــﯽ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اﯾﺠﺎد اﻋﺘﻤﺎد ﻋﻤﻮﻣﯽ از وﺟﻮد و اﺟﺮای ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ اﺳﺘﺎﻧﺪارد و در ﻧﻈﺮﮔﺮﻓﺘﻦ ﭘﯿﺎﻣﺪﻫﺎی ﺳﻼﻣﺖ، ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮏ اﺑﺰار ﺳﯿﺴـﺘﻤﺎﺗﯿﮏ و ﻫﺪﻓﻤﻨﺪ، ﺟﻬﺖ ﺗﺄﻣﯿﻦ اﯾﻤﻨﯽ ﺑﯿﻤﺎر، ﻫﻤﺮاﻫﺎن و ﮐﺎرﮐﻨﺎن و ﺑﻬﺒﻮد ﻣﺴـــــــﺘﻤﺮ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﻤﺎم ﺧﺪﻣﺎت ﻗﺎﺑﻞ اراﺋﻪ در ﺑﯿﻤﺎرﺳـــﺘﺎن، ﻣﺪﯾﺮان و رﻫﺒﺮان ﻧﻈﺎم ﺳــــﻼﻣﺖ را در ﻋﻤﻞ ﺑﻪ وﻇﺎﯾﻒ ﺧﻄﯿﺮ ﺧﻮد در ﺣﻮزة ﻣﺮاﻗﺒﺘﯽ ﯾﺎری ﻣﯽﻧﻤﺎﯾﺪ.

اﻋﺘﺒﺎرﺑﺨﺸــــــﯽ ﯾﮏ روش ارزﯾﺎﺑﯽ ﺧﺎرﺟﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻃﯽ آن ﯾﮏ ﺳﺎزﻣﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﺎ ﯾﮏ ﻓﺮآﯾﻨﺪ رﺳﻤﯽ، ﻣﯿﺰان ﺗﻄﺎﺑﻖ ﯾﮏ ﺳﺎزﻣﺎن اراﯾﻪ دﻫﻨﺪه ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻬﺪاﺷـﺘﯽ ﺑﺎ اﺳـﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎی از ﭘﯿﺶ ﺗﻌﯿﯿﻦ و ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪه را ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ.

ﺧﺪﻣﺎت  ما در زﻣﯿﻨﻪ اﻋﺘﺒﺎرﺑﺨﺸﯽ:

  • ﻣﺸـــــــــﺎوره و آﮔﺎه ﺳﺎزی ﻣﺪﯾﺮان ارﺷﺪ و ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن در ﺧﺼﻮص آﺧﺮﯾﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮات اﻋﺘﺒﺎرﺑﺨﺸﯽ
  • ﻣﺸـــﺎوره در ﺧﺼـــﻮص ﺧﻂ ﻣﺸـــﯽ ﻧﻮﯾﺴـــﯽ، ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺎﺧﺺ ﻫﺎ، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﻫﺎی ﺑﻬﺒﻮد ﮐﯿﻔﯿﺖ، ﻓﺮاﯾﻨﺪﻫﺎ و…
  • ﺗﺪوﯾﻦ و ﺑﺎزﻧﮕﺮی ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن و ﺧﻮدارزﯾﺎﺑﯽ ﺑﯿﻤﺎرﺳــــﺘﺎن ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ اﺳــــﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎی ﻣﺼﻮب
  • ﻣﺸﺎوره و آﻣﻮزش درﻃﺮاﺣﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ و ﻫﻤﺴﻮﺳﺎزی ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن
  • ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻧﻔﺮ واﺟﺪاﻟﺸــــﺮاﯾﻂ ﺑﺮای اﻋﺘﺒﺎرﺑﺨﺸـــــﯽ در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن
  • آﻣﻮزش و ﺑــﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾــﺰی و ﻧﻈﺎرت ﺑــﺮ اﻧﺠﺎم ﻣﻤﯿــﺰی داخلی
  • ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺗﻠﻔﻨﯽ و ﺣﻀﻮری ﺗﺎ زﻣﺎن ارزﯾﺎﺑﯽ
  • ﺑﺮﮔﺰاری دوره ﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ مرتبط ﺑﺮای کلیه سطوح کارکنان