مدیریت تجربه بیماران

تجربه بیمار در صنعت سلامت به مجموع تمام تعاملات، ادراکات و احساسات بیمار در طول دریافت درمان و مراقبت پزشکی اشاره دارد. این مفهوم فراتر از درمان بالینی است و شامل تمام نقاط تماس بیمار با سیستم مراقبت‌های بهداشتی می‌شود، از جمله برنامه‌ریزی برای پذیرش تا پیگیری پس از ترخیص. تجربه بیمار شامل عناصر غیرپزشکی مانند کیفیت غذا، پارکینگ، زمان انتظار، ارتباطات با کارکنانو طرز ویزیت کردن و صحبت پزشکان نیز می‌شود این تجربه نه تنها بر اساس مراقبت‌های ارائه شده، بلکه بر اساس انتظارات و ادراکات بیمار از خدمات دریافتی شکل می‌گیرد.
اهمیت تجربه بیمار در این است که می‌تواند به افزایش رضایت بیمار، وفاداری، و نتایج سلامت بهتر منجر شود. همچنین، تجربه مثبت بیمار به حسن نیت و شهرت بیشتر برای مراکز درمانی کمک می‌کند و بیماران جدید را جذب می‌کند.

با توجه به تجربه موفق ما در حوزه اندازه‌گیری رضایتمندی و بررسی بازخوردهای بیماران و همراهان آنها، به این نتیجه رسیده‌ایم که در بسیاری از موارد، موضوع جدی آنها رفتار است. هنگامی که بیماران با مشکلات ارتباطی و رفتاری مواجه می‌شوند، حتی تخصص کادر درمان را نادیده می‌گیرند و احساس مثبتی ندارند. به همین دلیل، تلاش می‌کنیم تا با ترکیب تجربیات خود از مراکز درمانی ایرانی و الگوهای موفق جهانی، پیشنهادات موثر و کارآمدی به مشتریان ارائه دهیم.

خدمات ما

برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه مدیریت تجربه بیماران

طراحی سیستم ارزیابی تجربه بیماران

راه اندازی سیتسم مدیریت تجربه بیماران در صنعت سلامت

تدوین نقشه سفر بیماران و مشتریان

ارائه پیشنهادات جهت بهبود تجربه بیماران

فرم درخواست مشاوره

ما اینجاییم تا بهترین راه‌حل‌ها را برای چالش‌های شما ارائه دهیم

با دریافت مشاوره تخصصی، مدیریت مالی و اقتصادی سازمان خود را به سطح جدیدی برسانید.
تیم ما آماده است تا با تحلیل‌های عمیق و راه‌حل‌های نوین، شما را در مسیر رشد همراهی کند.
مشاوره‌ای جامع و کاربردی برای بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و سازمان‌های حوزه سلامت.

ما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

جهت مشاوره اطلاعات فرم را تکمیل نمایید.