مدیریت تجربه ذینفعان  SXM

شناسایی و تحلیل نیازها و انتظارات ذینفعان، اولین گام برای اولویت بندی و مدیریت آنهاست، به خصوص زمانی که این انتظارات در تضاد با یکدیگر و با اهداف اصلی سازمان است. 
این راه حل به سازمان کمک می کند که نیازهای ذینفعان در تمامی سطوح شناخته شده و نسبت به راهکارهای پاسخگویی به آنها، تصمیم متناسب بگیرد.

چالش های پیش روی مدیران در زمینه مدیریت ذینفعان

نیازهای ذینفعان کلیدی را پیش بینی می کنند و راهکاری برای اطمینان از فرضیات خود ندارند.
به اندازه گیری عملکرد خود از طریق سنجش رضایتمندی مشتریان می پردازند و ابزار دقیق تری ندارند.
دلایل تغییرات شاخص رضایتمندی را تشخیص نمی دهند و نمی توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
نسبت به نظرات مشتریان، واکنش‏های سلیقه ای و آتش نشانی دارند. 
نیازهای ذینفعان را اولویت بندی نمی کنند و در نتیجه توازنی بین آنها برقرار نمی شود.
تغییر شاخص رضایتمندی به سختی اتفاق می افتد.
شاخص رضایتمندی مشتریانشان برای مدت طولانی ثابت و بدون تغییر باقی می ماند.

SXM (مدیریت تجربه ذینفعان) برای سازمان ها چه می کند؟

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره،
​​​​​​​ از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید

درخواست مشاوره

دوره جامع

محاسبه بهای تمام شده خدمات  بیمارســـتانی

اطلاعات بیشتر

سلام، روز پزشک مبارک!

به همین مناسبت گزارشی به پاس زحمات پزشکان این سرزمین تقدیم می‌شود:

دانلود گزارش

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرم درخواست مشاوره