مطالب مربوط به «گیرندگان خدمت»

تجربه مشتری در عصر هوش مصنوعی

تجربه مشتری در عصر هوش مصنوعی
  در این مقاله به تعریف تجربه مشتری و دلایل اهمیت آن پرداخته شده،چراکه ایجاد تجربه عالی منجر به وفاداری مشتریان به کسب و کارها می گردد و طبق تحقیقات شرکت  Zedneskدر سال ۲۰۲۱ مشخص گردیده که ۷۵ درصد مشتریانی که تجربه خوبی از یک کسب‌وکار دارند، حاضرند پول بیشتری برای خرید از آن کسب‌وکار صرف کنند. به همین ترتیب  تجربه بد مشتری در تعامل با یک برند، عواقب و …
ادامه مطلب

آخرین نوشته‌های بخش 
گیرندگان خدمت

آخرین نوشته‌های بخش 
رشد و یادگیری